06 March 2012

Elle's Studio.....Sketch Thursday 03.01.12

Να'μαι πάλι!!!μάλλον θα σκέφτεστε...οτι έχω πάθει scrapbookίαση...σε υψηλό βαθμό....ένα  challengιακό παραλήρημα......και........ θα συμφωνήσω...μαζί σας!!!"κόλλησα"......για τα καλά!!!χαίρομαι όμως γιατί δεν είμαι μόνη μου!!!!χαχαχα!!!υπάρχουν...κι άλλες τρελλές!!!!τί ωραία που θα ήταν να βρισκόμασταν όλες μαζί..μια μέρα......με τα υλικά μας....και να δημιουργήσουμε διάφορα....να γνωριστούμε και να μάθουμε...τεχνικές....στο εξωτερικό βλέπω οτι γίνεται....γιατί όχι κι εδώ????να πιούμε έναν δημιουργικό καφέ...όλες οι "άρρωστες" μαζί!!!!τί λέτε????δεν μπορούμε να το κάνουμε????πιστεύω οτι θα υπήρχε άμεση ανταπόκριση!!!τί λέει το GET CREATIVE???φιλάκια!!!

 το  blog  της Elle είναι από τα πολύ αγαπημένα μου....pure inspiration!!!!

 στη φωτογραφία.....ο γιος μου!!!!









7 comments :

  1. Δημιουργικός πυρετός λέγεται όλο αυτό!!!!!
    Αλεξάνδρα τι να πω....κάθε challenge και καλύτερα.
    Νew Blog....I like it...
    simply & chic!!

    ReplyDelete
  2. Αλεξάνδρα μπράβο σου όλα τα προλαβαίνεις!
    Η σύνθεση σου είναι τέλεια!Μου αρέσει πολύ πολύ πολύ!!
    Και ο γιός σου κούκλος!!!!
    Καλή επιτυχία!!

    ReplyDelete
  3. τι ομορφο αντρακι ειναι αυτο..πολυ ομορφη η ιδεα σου..και πολυ ομορφη συνθεση..μου αρεσε το baner που εκανες..καλη συνεχεια..σε φιλω

    ReplyDelete
  4. Όμορφη σύνθεση!!!!καλή επιτυχία!!!!!μ'αρέσει και η αλλαγή στο μπλογκς σου!!!!φιλιά!!!!

    ReplyDelete
  5. Ποπο...κορίτσι έχεις πάρει φόρα!!! Και είναι όλα υπέροχα! Μπράβο σου!!
    Για να βγαλεις την λεκτική επαλήθευση, θα πάς στον blogger εκεί που λέει ρυθμίσεις - σχόλια
    Φιλάκια!!

    ReplyDelete
  6. What a lovely page, beautiful colors and the little handsome boy! Thanks for joining us at Get creative. Channa

    ReplyDelete
  7. συγχαρητήρια Αλεξάνδρα! η σύνθεση σου ήταν φοβερή! την άξιζες την πρόκριση!φιλιά!

    ReplyDelete