31 January 2013

A NEW LIFE....for SCRAPGREECE!!!

Καλημέρα σε όλους!!!

Πρώτη φορά κυνηγώ κυριολεκτικά...... το χρόνο!!!Μετά τη γέννα, τα κιλά δεν φεύγουν, ο χρόνος όμως....'εχει γίνει άφαντος!!!

Αυτή είναι η συμμετοχή μου για την πρόκληση του SCRAPBOOKING IN GREECE, που έγινε πάλι στο παραπέντε!!!Η μπουμπού μου καλά να'ναι.....δεν νομίζω οτι θα είναι ένα ήσυχο μωρό.....βιάζεται να μεγαλώσει.....να μένει ξύπνια όλη μέρα....καταλαβαίνετε τώρα.... αυτά που κάνουν οι μεγάλοι!!!Πρώτη φορά το βλέπω ειλικρινά....και μετά τα κρόσια που έχω μες το κεφάλι μου από τα νεύρα....προσπαθώ....να το αποδεχτώ!!!

Παρόλα αυτά, η αγάπη μας γι'αυτή τη φατσούλα, είναι ΤΟΟΟΟΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ που παραμένει το ωραιότερο δώρο....που μας έφερε το 2013!!!












13 comments :

  1. Καλημέρα!Η μπουμπού σας είναι μια κούκλα!!!!!Να τη χαίρεστε πάντα να ναι ευτυχισμένη και χαμογελαστή!!!Έτσι είναι τα κοριτσάκια πιο δραστήρια και η δικιά μου τα ίδια έκανε!!!!Φιλάκια.

    ReplyDelete
  2. να την χαίρεστε τη μπουμπού σας... υπομονή κοριτσάκι μου.... και καλή δύναμη!!!!!

    ReplyDelete
  3. Πανέμορφη η μικρούλα κοριτσάκι μου!!!Να την χαίρεσαι και υπομονή!!!Πανέμορφη η σύνθεση!!Αν και ξενυχτισμένη είναι υπέροχη!!Μπράβο σου και καλή επιτυχία!!!

    ReplyDelete
  4. Αλεξάνδρα μου, να την χαίρεστε, είναι μία ΚΟΥΚΛΑ!!!! Υπομονή!!! Καλά, και κουρασμένη που είσαι, η σύνθεσή σου είναι καταπληκτική... ευχαριστούμε για την συμμετοχή!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νατασάκι μου, πίστεψε με...είναι το μόνο που με ξεκουράζει....η όαση μου κυριολεκτικά και μεταφορικά....γιατί πια τη βλέπω.....ΣΠΑΝΙΑ!!!

      Delete
  5. Αχ είναι μια κουκλίτσα η μικρούλα!!τρελαίνομαι!!...και η σύνθεση σου όμως Αλεξάνδρα μου τόσο όμορφη και τρυφερή...όλα τόσο όμορφα και αρμονικά συνδυασμένα...ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή!...κουράγιο κοριτσάκι μου, είμαι σίγουρη οτι πολύ σύντομα όλα θα μπουν σε μια πολύ καλύτερη σειρά...φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Anonymous31/1/13 09:15

    γαλανοματα ή πρασινοματα την κοβω!

    ReplyDelete
  7. Κούκλα είναι η μικρή σου Αλεξάνδρα. Και η σύνθεση σου της πάει! Πέρα από τα συνηθισμένα ροζ, την έχεις πετύχει απόλυτα! Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο ScrapGreece

    ReplyDelete
  8. Μωρέ τι όμορφη φάτσα είναι αυτή!!Αλεξάνδρα μου είναι μία κούκλα!
    Και η σελίδα σου είναι απίθανη!Την λατρεύω!
    Σε ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας!

    ReplyDelete
  9. Αλεξάνδρα, η κουκλίτσα σου είναι υπέροχη!!!!! Να σας ζήσει!!!!!
    Η σύνθεσή σου καταπληκτική!

    ReplyDelete
  10. Πολυ τρυφερή σύνθεση, μπράβο Αλεξάνδρα .....και χαρα στο κουράγιο σου!!!!!
    Τη μικρή πραγματικά τη βλέπω με ορθάνοιχτα τα υπέροχα ματάκια της !!!!! Υπομονη......
    Σε φιλώ γλυκά, καλη επιτυχία !!!!

    ReplyDelete
  11. ΚΟΥΚΛΑΡΑ!!!! Να σου ζήσει Αλεξάνδρα μου!! Να είναι πάντα γερή!!!Σε ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή!

    ReplyDelete
  12. Απίθανη η μικρή κουκλίτσα σου .. και μου φαίνεται πως πήρε τα καταγάλανα μάτια σου?????
    Απίθανη και η σύνθεσή σου Αλεξάνδρα!!
    Σε ευχαριστώ που έπαιξες μαζί μας!

    ReplyDelete