19 August 2013

DT Reveal for BIRD IS THE WORD!

Καλησπέρα σας!
Πως φτάσαμε τελικά να μιλάμε για τέλος του καλοκαιριού, μου φαίνεται απίστευτο, κι όμως είναι αλήθεια!!!!Ευτυχώς όμως ήταν ένα όμορφο καλοκαίρι......απίστευτα δημιουργικό και κουραστικό αλλά όταν κάνεις αυτό που σου αρέσει, παράπονα δεν υπάρχουν!Ούτως ή 'αλλως, το είχα πάρει απόφαση φέτος οτι διακοπές....γιοκ!!!!Με ένα μωρό 7 μηνών ακόμη και το να πας στη θάλασσα για μια καθημερινή βουτιά, είναι....εκδρομή!!!Οπότε....το αφήνουμε για του χρόνου, καλά να 'μαστε!
Στα δικά μας τώρα.....
Στο BIRD IS THE WORD μόλις ξεκίνησε η καινούρια μας πρόκληση!!!
Η λέξη με την οποία μπορείτε να παίξετε χρησιμοποιώντας τα χαρτάκια σας είναι "Explore/Travel"....
Έτσι λοιπόν κι εγώ για τη σύνθεση μου, χρησιμοποίησα μια φωτογραφία με τον άντρα μου τραβηγμένη στη Φλωρεντία, το καλοκαίρι, πριν από 2 χρόνια, και τα αγαπημένα μου χρώματα!!!




Ανυπομονώ να δω τις δικές σας δημιουργίες!!!!
Φιλιά,


3 comments :

  1. Πανέμορφα χρώματα !Ρομαντική και πολύ γλυκεια!!!Σε ευχαριστούμε για την έμπνευση!

    ReplyDelete
  2. Ωαραία χρώματα, τέλεια διακοσμητικά και πολύ χαρούμενη σύνθεση!!!!!Μπράβο για όλες τις δημιουργίες σου Αλεξάνδρα μου!!!!

    ReplyDelete
  3. Ελπίζω να πέρασες όμορφα το καλοκαιράκι σου Αλεξάνδρα μου!!το just the two of us απλά παραμυθένιο!ελπίζω να τα λέμε και απο μένα τώρα που τελειώνουν και οι διακοπές!φιλιά!

    ReplyDelete